7 oct. 2016

Plimbare: Interlaken (Part II)

In Martie am fost pentru prima data in Interlaken si ne-a placut foarte tare, asa ca daca tot au venit prietenii nostrii in vizita, am decis sa mergem si cu ei, ca si asa mai aveam multe de vazut. De exemplu, in martie nu apucasem sa vizitam orasul, am fost doar pe langa lac si la pestera. La pestera am fost si de data asta cu ei, dar nu am mai facut atatea poze.

Sunt pur si simplu indragostita de Interlaken, nu glumesc cand spun ca m-as muta acolo si maine daca mi s-ar da un loc de munca (si sotului, evident). Ma umple de energie pozitiva, e pur si simplu minunat! Si abia astept sa mergem din nou :)

Sper sa va placa imaginile! Daca telefonul meu a facut asta, imaginati-va cum se vede in realitate :D
 Victoria-Jungfrau Hotel. Preturile sunt intre 450€ si 1500€ pe noapte, depinde de camera.
 Statia principala.
 Da, asa de incredibila e apa!!!
 Spre inaltime.
 Si am ajuns la inaltime! De aici puteam sa vedem amandoua lacurile si tot orasul Interlaken, care e la mijloc (cum indica si numele). Lacul ce se vede aici e Brienzersee.
 Iar aici, in poza de sus, se vede lacul Thunersee.
 Prietena mea, Anna, nu a avut curaj sa vina pe aceasta plataforma. Adevarul e ca si mie mi-a fost cam frica la inceput :))
 Aici deja coboram.
 Iar eram pe langa statia principala.
 Am oprit pe malul lacului Thunersee ca sa facem un picnic. Unii stateau la soare, altii faceau baie in lac, altii mancau ca si noi. A fost fain.
 Poze urcand spre pestera. Inauntru nu am facut. Vedeti cat de cald era afara? Ei bine, in pestera erau 8 grade. De acolo si raceala mea care m-a tinut aproape o luna :)
Azi sunt 12 grade, in casa mea miroase a lumanari si a iarna. Pardon, a toamna :)) Hai sa nu grabim timpul, ca si asa zboara.

Va pupacesc! Weekend frumos!

14 comentarii:

  1. ce poze minunate! si rochia imi place mult mult!

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb, ma bucur ca ai pus poze multe, peisajele sunt minunate si platforma doar privind-o mi-a dat un fior. Poate ajung si eu pe acolo sa vad acele locuri frumoase ! Un wee. placut iti doresc, Evelin !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Geta! Ar fi frumos daca ai ajunge, eu recomand aceste locuri cu mare drag. O saptamana usoara si frumoasa!

      Ștergere
  3. Te cred ca e un loc frumos "Intre lacuri" :) Banuiesc ca pozele ilustreaza circa 1 % din frumusete, dar ne putem imagina usor restul.
    Habar n-am de ce, dar a ramas un "ecou" de gand despre picnicul pe malul lacului - poate pentru ca imi plac tare mult astfel de popasuri.
    Aha! :) Deci de la pestera s-a tras raceala ta. Acum stii: cand mai mergi pe unde sunt pesteri pe care vrei sa le vizitezi iei cu tine haine groase. :)
    Iti doresc sa ai un minunat sfarsit de saptamana! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum, din pacate, nu mai e vreme de picnic. Si mie imi plac tare mult si uite ca anul acesta nu prea am avut ocazia sa facem.. :(
      Daaa, de la pestera mi s-a tras raceala. Pai in martie cand am fost, purtam geaca si fular, caci nici afara nu era prea cald. De data asta eram in rochie, si ce-i drept.. mi-am luat o bluzita, dar nu am avut nimic de pus la gat. Brr, am inghetat :))
      O saptamana cat mai frumoasa! Te pup cu drag!

      Ștergere
  4. Superb totul! Si eu m-am bucurat de peisaje superbe in aceasta toamna. Pacat ca deja s-a racit foarte tare afara deci adio mers pe undeva. Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. S-a racit chiar foarte tare! Dar imi place sezonul acesta pentru ca e plin de targuri de toamna. Nu stiu daca si pe la tine sunt. Aici e plin. Acolo imi cumpar o cana de crema de dovleac, calda, si ma incalzeste. Te puup!

      Ștergere
  5. minunate imagini ! ce cuvinte aparte: lumea civilizată ! eşti pe tărâmul lor, al oamenilor civilizaţi şi iubitori de frumos ! frumoasă rochie ai avut ! şi mie mi-ar fi fost frică să ajung pe acea platformă... cu drag, îţi doresc multă, multă sănătate !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Arata mai rau decat este, platforma. Secretul e sa te uiti tot inainte, si nu sub picioare :))
      Multa sanatate si tie!

      Ștergere
  6. Prea frumos... imi cam faci chef de plimbare. Ar trebui sa ma bucur de culorile toameni pe la munte :) Ma bucur ca ai impartasit fotografiile si cu noi, stii cat de mult ador postarile de genu asta <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca iti plac!! :D
      Poate ca nu e atat de cald precum vara, dar ne putem bucura de iesiri si toamna. Cum spui tu, pe la munte e minunat, multe culori, peisaje absolut superbe! Un palton, sapca, fular, si la drum! :)

      Ștergere
  7. Minunat totul!Imi place si culoarea parului tau.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Carmen! Incet incet culoarea se stinge, parul meu blond creste, si nu se vede foarte frumos. Dar nu vreau sa ma mai vopsesc un timp, acum il las sa creasca. O saptamana frumoasa!

      Ștergere