28 apr. 2016

Lalele si St. Jordi

Buna!!

E atat de gol in casa fara lalelele mele frumoase.. Daca vom prinde vreme buna in weekend poate mai mergem sa culegem altele :)



In 23 aprilie a fost Sfantul Gheorghe. In Catalunya e mare sarbatoare (Sant Jordi), mai ales pentru indragostiti. Traditia este ca barbatii ofera femeilor un trandafir rosu pentru a simboliza pasiunea si primesc, in schimb, o carte. Este o sarbatoare care ne place mult, si fiindca ne lipsea ambientul festiv de acasa, am iesit la plimbare in munti, unde am gasit un restaurant rustic si dragut ca sa sarbatorim in doi. Demuuult nu mai fusesem la un restaurant doar noi doi (caci nu se pun iesirile din Spania cu prietenii). Ah, am primit si trandafirul, iar el a primit doua carti :)



Ieri a nins. Azi a fost innorat, acum a iesit soarele... E foarte frig, i-am dat iar drumul la incalzire.
E vreme nebuna, nebuna de tot :))

Pupici!

7 comentarii:

  1. Ce traditie frumoasa, un trandafir in schimbul unei carti, minunat! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. chiar nebuna, peste tot este asa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mozaicul cu lalele este excelent. Si mie imi plac mult. Iar cele crete sunt preferatele!
    Sper sa se faca vreme frumoasa si sa mai culegi floricele!
    Zile frumoase iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu ador perioada asta lalelele. Imi iau in fiecare sambata, vanzatorul ma stie deja, imi face oferte ;).

    Paste fericit!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte faine lalelele! Și obiceiul cu cartea.

    RăspundețiȘtergere