12 mar. 2016

Jurnal 12/03/2016

 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhoiFSxpsoUomMJuGEYL_PF-lzl9Q1nINIk8EPZQ36_ZYGkPDcjmCgvy3Cz6Xl6pdIJIQV_Q0iYN-Y6piGB6wodAxfkmIQymxRdYDjuxYNTAUjXsznrSSuOm5anrc9_JWsD1gz7iykM-2s/s1600/jurnal.jpg
 
Astăzi...12 martie 2016, 19:50

Afară este... timp de iarna. Inca se umbla in haine groase.. Ma intreb cat va mai tine, astept demult primavara!

În casă... este cald si bine. Va spusesem de luminitele de pe terasa, puse de sotul meu. Imi plac la nebunie :D


În bucătărie... am supa de pui cu taietei si muulte verdeturi, si carne de porc la cuptor cu cartofi si ceapa. Adevarul e ca nu am mai gatit nimic cu carne de ceva vreme deja. Pentru mine e mai mult decat OK, dar mna.. mai trebuie si pe placul altora :))











Sunt îmbrăcată cu… sunt in blugi si o bluza in dungi.

Ascult... nimic, de fapt. Masina de spalat haine si masina de spalat vase doar ce si-au terminat programele. Ma gandeam poate sa pun ceva muzica...

Citesc... bloguri, cand am timp.

Ce mai mesteresc... mai aranjez apartamentul. Azi am cumparat un cos de gunoi pentru bucatarie, aveam unul prea mic care acum il folosim la altceva, si unul prea mare care acum este in keller (cum ar veni..beci) Acesta nou este rosu inchis si e perfect pentru sacii de 35L. Am mai cumparat si un covoras mic tot rosu, care o sa il pun la iesire spre terasa.

Mă gândesc... la cat de repede trec anii.

Aştept/Sper... ca lucrurile sa mearga la fel ca pana acum. Am terminat de rezolvat cu masina, avem in sfarsit placi cu numere elvetiene, masinuta noastra si-a schimbat nationalitatea :)) Dat fiind ca saptamana viitoare nu putem pleca, iar ultima saptamana din martie e pastele catolic, calatoria in Spania am amanat-o pana pe aprilie. Si s-ar putea ca de pasti sa avem vizita: sora mea cu familia ei :D

Un lucru plănuit pentru săptămâna viitoare… nu am planuit nimic :)

Mi-e dor... de mamaliga cu branza. Lipseste branza aia buna, in rest a zis sotul ca imi face!

Unul din lucrurile mele preferate... flori galbene, portocalii, albastre..
De data aceasta am primit galbene. Si mimozele miros tare bine.


Fotografii pentru voi...

Bambi, din nou. Aici nu mi-a facut asa multe figuri si m-a lasat sa ii fac poza.


O saptamana frumoasa si insorita sa aveti! Pupici :D

Multumin Taniusa ca ne gazduiesti jurnalele.

10 comentarii:

  1. Ce de poze faine! Îmi plac luminile de pe terasă! Cu ce-s pastele farfalle? În penultima poză e caracatiță? Zile cu soare! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Pastele le-am facut cu ce-am gasit prin casa, ca defapt nu prea aveam nimic. Aveam un plic de sos de ciuperci, care defapt trebuia pregatit cu ciuperci .. dar cum nu aveam, l-am facut cu mazare congelata si ceapa. Pana la urma a iesit bun, gust de ciuperci si mazare. Pozele cu caracatita si pestele cu cartofi sunt facute intr-un restaurant. Caracatita a fost foarte buna!! Te pup!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Le cautam de foarte mult timp! Abia astept sa vina vara sa punem o masuta pe terasa si sa stam seara sub luminite :)

      Ștergere
  3. Cate bunatati la tine,mai fur si eu cate o idee.Si la noi este frig inca.O saptamana frumoasa sa ai !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Carmen! Ma bucur ca ai revenit :) O saptamana insorita! Te pup!

      Ștergere
  4. ododo ce ochisori are catelul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. heheh, da.. stie ea cum sa se joace cu sentimentele oamenilor. :)

      Ștergere