18 dec. 2015

Jurnal 18/12/15

Am aflat si eu de Jurnal, asa ca am vizitat Corcodusa: Jurnalul unei femei simple si am decis sa ma alatur si eu. E prima data cand fac asta, asa ca sper ca va fi in regula. Ideea am luat-o de la Catrinel, careia blog il citesc :)


Astăzi... 18 decembrie 2015, 10:57, doar ce imi fac a doua cafea si putin chef sa ies la cumparaturi.

Afară este... innorat si frig, ceva normal zilele astea. Mi-ar placea sa pot sa spun ca e totul alb si frumos, dar din pacate inca nu a nins. Tot astept. Sunt 7 grade afara.

În casă... e cald si bine

În bucătărie... miroase a cafeaua care tocmai mi-am facut-o. Am fost sa cumpar capsule Nespresso, si in magazin uitandu-ma la toate felurile de cafea pe care le au, o femeie, clienta la fel ca mine, mi-a recomandat Bukeela Lungo. Asa ca am cumparat o cutie sa incerc, si e chiar buna! Azi trebuie sa fac neaparat de mancare ca in frigider am doar hummus :)) Accept idei!!

Sunt îmbrăcată cu… blugi galben-mustar si o bluza neagra simpla.

Ascult... 12 Traditional Christmas Songs pe youtube

Citesc... bloguri :D Caut bloguri noi, le gasesc, le citesc, imi plac, le pun pe lista, si tot asa.

Ce mai mesteresc... de cand am deschis acest blog, numai asta mesteresc :)) Sunt ca un copil mic cu o jucarie noua! Dar imi place!!

Mă gândesc... ca in Elvetia singurul lucru care nu se plateste este aerul pe care il respiri. Chiar ieri am cumparat etichete pentru sacii de gunoi. Pentru fiecare sac de gunoi de 35L aruncat (se lasa pe strada si trec cu camionul sa le ridice) se pune o eticheta portocalie care valoreaza 2chf, aproximativ 2 euro.

Am învățat… ca toate problemele existente au solutii. Poate astea ajung mai tarziu, poate ne e greu sa le gasim, dar ele exista. Iar toate problemele se termina intr-o buna zi.

Sunt recunoscătoare… pentru familia care o am.

Aştept/Sper... ca anul acesta sa avem un Craciun frumos, am mari sperante puse in el, deoarece anul trecut nu am simtit deloc sarbatorile, au fost triste si gri.

Un lucru plănuit pentru săptămâna viitoare… sa cumpar cadourile de Craciun!!!

Mi-e dor... de Andreea, sora mea.

Unul din lucrurile mele preferate... cutiuta mea muzicala. Am cumparat-o vara asta in Disneyland Paris, si imi place tare mult!



Fotografii pentru voi...

Am primit o solnita interesanta de la o cunostinta de aici. Arata bine dar nu sunt sigura ca am sa il folosesc. Si colinda care o vedeti in cealalta poza, este O, Brad Frumos, in germana. Am primit aceste colinzi prin posta, ca publicitate, si mi-a placut tare mult! Mai sunt inca 3 colinzi pe langa asta.

O sa practic germana cantand colinzi :)




Sper ca v-a placut primul meu jurnal. Daca nu cumva uit, voi incerca sa il fac in fiecare vineri. Dar nahh..nu am cum sa uit :))

Va pup! Sper ca voi ati cumparat deja cadourile de Craciun, si nu faceti ca mine, in ultimul moment fug in sus si in jos cautand stresata cadoul perfect!

6 comentarii:

  1. Bine ai venit in lumea blogarilor,bafta sa ai!Imi place si primul tau jurnal,continua sa scrii ...scriu si eu in jurnal doar ca nu asa de des cum mi-as dori.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Adevarul e ca nu am mai gatit mare lucru. Noroc ca aveam putina carne de porc in frigider, asa ca i-am prajit sotului doua felii de carne, am scos ce mai ramasese din hummus, am desfacut doua andive, am pregatit verdeturi taiate marunt si am pregatit o "vinaigrette" de mustar+miere+otet+ulei masline+alune zdrobite. Am umplut andivele cu verdeturile si vinaigretta, si cam atat. Ah, si am facut si guacamole (aveam un avocado cam moale deja). Azi da, azi am facut tocanita de pui cu smantana. :)

    Mersi ca ai trecut pe aici, Luiza!! Te pup!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sper ca de acum inainte sa ai numai sarbatori vesele si frumoase,sa nu mai ai nici un motiv de tristete!

    Frumoasa cutiuta de la Disney!Ce cantecel are?

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult de urari, la fel iti doresc!! :)
    Adevarul e ca nu stiu cum se numeste cantecul cutiutei.. Nu e tipica, nu o auzisem nicaieri inainte. E cumva melancolica si vesela in acelasi timp. Imi place!

    RăspundețiȘtergere